dámská obuv,dámské boty,kozačky,lodičky,kotníčkové boty,dámské kotníčkové boty

Úvod >  Jak nakupovat

Jak nakupovat

1. Nabízíme celosvětovou přepravu. Můžete si objednat online 24 hodin denně. Vaše číslo sledování zásilky bude zasláno na váš e-mail. Sledovací číslo můžete použít k online kontrole stavu objednávky.

2. Vaši objednávku zajistíme prostřednictvím DHL / FEDEX / EMS / UPS (online sledování). Objednávky mohou být zpožděny kvůli špatnému počasí, nesprávným údajům o adrese nebo dostupnosti produktu.

3. Přijímáme mezinárodní objednávky a poskytujeme globální přepravu. Obvykle dodáváme DHL / UPS / FEDEX / EMS / USPS. Mezinárodní objednávka 4. Můžeme vám poslat e-mailovou adresu, abychom nedoručili poštovní schránku, a ujistěte se, že nám dáte adresu.

Sledujte své rozkazy

1. Po odeslání zásilky obdržíte e-mail s potvrzením o doručení, který bude obsahovat čísla pro sledování objednávek ze Spojených států. Číslo sledování můžete použít ke sledování objednávky prostřednictvím webu pro sledování.

Stránka pro sledování objednávek:

DHL: www.dhl.com/cs/express/tracking.html
UPS: www.ups.com/tracking.html
FedEx: www.fedex.com/Tracking
EMS: www.ems-tracking.net
USPS: https: // nástroj s.usps.com

Vrátí se zásady

Pokud nejste s vaším nákupem spokojeni 100%, můžete vrátit objednávku zpět do skladu za účelem vrácení peněz (návratnost nesmí být opotřebena, obdržíte status a originální obal).

Bezproblémové položky musí být vráceny v původním, nepoškozeném obalu a musí být v nepoužívaném stavu. Pokud zjistíme, že se zde produkt nevrátil jako podmínku úplného dalšího prodeje, vyhrazujeme si právo odmítnout požadavek na vrácení zboží nebo odečíst slevu až 50% na požadovanou cenu z vrácení peněz.
>
Vezměte prosím na vědomí, že poštovné a balné jsou nevratné, s výjimkou případu, kdy selhala položka.

Chybná položka

Položka bude kontrolována týmem pro hodnocení produktů a pokud je výrobek považován za nesprávný kvůli vadám při výrobě nebo tkanině, bude náš web bezplatně vrácen nebo nahrazen za dodatečný poplatek za dopravu. Pokud není chyba, nebude vrácena nebo vrácena za tento typ vrácení.

Výměna

* Všechny mezinárodní přihlášky by nám měly být vráceny do 14 dnů od obdržení objednávky.

* Náklady na mezinárodní přepravu hradí zákazník (pokud nás chyba způsobila). Veškerá cla, daně nebo položky, které je třeba zaplatit za vrácení, nese odpovědnost zákazníka.

Vrátí

Popis /> Při návratu k položce postupujte podle následujících pokynů:

Zašlete nám e-mail s uvedením důvodu prvního vrácení a naši pracovníci podpory vám poskytnou adresu pro doručení.

Dbejte zvýšené opatrnosti při rozbalení a přebalování produktu.

Přiložte list papíru s následujícími informacemi:

* Řekněte naše jména na našich webových stránkách.

* Objednací číslo

* Zadejte důvod vrácené položky

* E-mailová adresa je objednána na našich webových stránkách.

Vraťte prosím tento kus papíru, produkt do balíčku a pošlete nám ho. Po odeslání nám prosím uveďte číslo sledování. Nejsme zodpovědní za vrácení zboží ztraceného v tranzitu. Pokud se vám to týká, doporučujeme, abyste zboží zaslali doporučenou zásilkou a uložte poštovní poukázku.

Back